Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2015 05:05 - Liobov do kraq
Автор: shokoladcheto95 Категория: Музика   
Прочетен: 257 Коментари: 0 Гласове:
1



                    ЛЮБОВ ДО КРАЯ

Ще напиша тази история ; искам да остане кратък спомен от това . История ; която ще остане завинаги в мен . Невъзможна любов ; която не мога да имам . Цялата тази история ; всичко това ; започна преди 5 / 6 години . Но ще пропусна една 9 клас : ПРЕМЕСТВАНЕТО ! И това преместване ; аз никога ;няма да забравя . То ми даде надежда за едно ново начало ! Начало ; което ще разберем дали е пълно с радост или болка ? Начало ; което никога няма да има край в сърцето ми . Беше така вълнуващо за нещо ново ; беше така досадно ; докато случайно и двамата не се засякохме . Как стана това ? Ще разберем сега !

Преди да вляза в училището ; на входната врата бяха застанали няколко момичета ; които ще съм с тях в една стая ; но аз не ги познавах ; не знаех нищо за нито една от тях . Наложи се да отида при тях . Не обърнах внимание на момчетата кои са и ; кои не са от този клас . За това когато влязох на входната врата ; от единия вход влизам аз ; а другия той . Не знаех нищо за него . Не го познавах . Не знаех кои е и от къде ? Но когато класната ни извика ; по случайност и двамата се обърнахме един към друг . Засякохме погледите си и се разминахме . Но защо в този миг нещо в мен се разтрепери ? За миг спрях да дишам . Усетих как бавно се топя . Обърнах се и тръгнах към него ! Отидох при класната и класа . Не ми пукаше за тях ; колкото от това да не губя време ; да не съм до него .Още тогава бях планирала целия ми престой в това училище . Бях планирала всичко ; съдбата си с него ; но не стана това ; което аз исках . Стана това ; което той направи . Всеки ден от онзи миг в ; който се видяхме ; бяхме като кучето и котката ! Всеки ден ; спорехме за нещо ; карахме се дигахме улицата на крак . Друг ден ! ми рошеше косата ; трети ; минаваха в игри на гоненица .Обикаляхме из училището ; докато не го хвана в някой коридор ; или не го заклещя в ъгъла на някоя пейка във фойето . Много рядко бяха моментите в които да нямаше такива игри . Рядко бяха и най – хубавите моменти . Когато гонейки се ми се виеше свят . И аз се блъсках нарочно във него . Понякога ме прегръщаше ; а аз изчезвах безследно . Така минаха цели две години . Беше така хубаво ! Така красиво … ! Не ми правеше впечатление отначало ; дори не ми пукаше с кого седи и къде . Важното е ; че той ; беше там . Но един от онези дни !Спомените ми за първи път ; обърнах се и погледите ни се засякоха . Тогава почувствах нещо в мен . Почувствах радост ; почувствах трепет в мен . Отново се обърнах към него ; видях очите му . Видях него ! Тогава се усмихнах ; и си казах че това момче трябва да е мое . Нямах смелост да му кажа ! Така исках ! Така силно ! Така силно ; че на третата година започна да ми пука .

11 клас . Горенето на коса ; влюбването ми в него

До тук се случиха такива неща ! Не е истина ? ! … Сякаш ; съм сънувала това ! Така ми се иска да е реалност . Да мога ; да го виждам пак . Мислех ; че няма да ми пука . Мислех ; че ще спра да го обичам . Но какво можех да направя !? след като толкова много го исках ; дори направих това което не трябваше . Рискувах ! Казах му го ; казах че го обичам . Че искам да съм с него ! А в замяна на отговора му от това ; че му се обясних в любов ; той ми се изсмя . Така силно се изсмя ; че гласа му се чу в дирекцията . Наложи се да се разправяме там . А през това време ; вътре в мене се отвори дълбока рана ! Болеше така силно ; че имах чувството ; че нещо ме пронизва с нож . Уви беше болка която още не е минала . В дирекцията извикаха родителите ни ! Наложи се заради него аз да говоря ; беше го срам от майка му и моята . Ситуацията в която бяхме в този момент беше най унизителното нещо в живота ми . Този човек ; гледайки майка ми я лъжеше в очите на директорката и неговата майка . Но добре ; че майка не се остави на лъжите му . И аз не спечелих от това … Напротив ! На следващия ден дори повече ми се подиграваше пред всички ; а мен 100 пъти по силно сърцето ми крещеше ! И след всичко това унижение ; когато е идвал при мен ; винаги му помагах . Но не само това се случи тази година ! Една фръцла реши да си играе с косата ми ! Не бях забелязала ; но незнайно кога ; без да разбера в час ; докато уча ми запалиха косата . Не разбрах защо и кога ? но усетих дим на запалка по себе си . Не виждах нищо нередно по дрехите си ; само дето косата ми гореше . Бях бясна в този момент ; разпищях се и просто напуснах час без да искам разрешение . Отидох до банята и изплакнах косата си . Плакнех я на всеки 30 минути през останалото време от учебния ден . След това разгневена ; на същия ден смених прическата и нещата малко по утихнаха . Така измина 11 клас ! Но тук не свършва всичко ! Едва средата на историята е това . Историята за една невъзможна любов ! Това е средата на ЛЮБОВ ДО КРАЯ !

12 Клас – влюбване ; любов до края !

Любов до края ще разберем малко по – нататък !

ПРЕМЕСТВАНЕТО ! * ГОРЕНЕТО НА КОСА ! * ВЛЮБВАНЕТО В НЕГО !

Това е нищо ; с ЛЮБОВ ДО КРАЯ

Да се влюбиш за пръв път ; понякога ревността я няма ; а друг път направо се разболяваш от ревност . Борех се с все сила да не го избегна ; но беше неизбежно . С всеки ден тя нарастваше и ставаше все по – силна ! Заедно с нея и любовта ми към него .Не издържах ; стигнахме до такава степен ; че започнахме да се караме . Стигнахме до степен която след като му признах ; стана толкова груб с мен ; че от хиляди преглътваниа на обиди ; не издържах повече . Тогава загубих контрол ! Не усещах как от това ; само тялото ми започна да се изтощава . От цялата тази умора ; спрях да се храня . Не исках да ям ; нито да дишам и живея . По този повод изминаха две седмици да се възстановя на пълно !Не след дълго време обаче всичко се върна по старо му ! Всички обиди ; всички унижения и подигравки се върнаха . този път не само ; че бях на легло ; а заради всичко това спрях да виждам изцяло . Не виждах хората нито екрана на телевизора ; почти нищо ! Само черни петна . На четвъртата седмица бях на лекар ! От тогава до сега нося очила ; които са за постоянно . След известно време се възстанових макар и с очила се явих в училище . Тогава се изправих лице в лице срещу нея ; и говорихме за него !Говорих ; молих ; а тя сякаш на пук правеше точно обратното . Уж ме слушаше – казваше – да ; добрее ; ноо не бе ни едно от двете ! Ни 1 ; ни 2 ; ни 3 или 4 поне 10 пъти говорих с нея . Бяхме приятелки ; станахме врагове ; сега все още сме ! След тези разговори спряхме да си говорим за известно време . Отбягвах и него и нея ; а когато го отбягвах той идваше при мен . Не ми правеше впечатления ; но нямаше ден в който да не бяхме скарани . Гонехме се из коридорите и понякога се прегръщахме приятелски ! Когато бяхме на пейките във фоайето ; сядах при него макар и да бе против ; но беше и на двама ни забавно . С него редовно се карахме ; но всичко за 1 час утихваше ; а с нея около 2 месеца не си говорехме … И въпреки тя да беше сгодена ; а аз свободна – това на него му беше се едно . Знаех ; че следващия ден ще бъде по – вълнуваш от идващия ! Малко по – на татък когато аз ; класа и класния отидохме до хотел Виена ; тогава останахме на саме с нея и я помолих да го остави . Исках да мога да имам и аз шанс с него . После ме пита дали толкова го обичам ; че да не мога без него ? Казах и какво се случи между нас през изминалото време ; но направих грешка – не трябваше да и казвам нищо . Особено ; това че и да искам да съм с него е по скоро да ме застреля … От тогава всичко стана твърде болезнено за мен . Тя започна да прави нещата на опаки . Започна да прави това което знае ; че ще ме нарани . Започна да излиза с него на среща тайно от родителите и . Започнаха да излизат дори и на разходки заедно ; макар това ; че на него понякога му беше писвало от нея ! И понеже от самото начало той знаеше за моите чувства го правеше още по трудно . Сядаше при нея ; закачаше я ; правеше всичко това много добре ; че по едно време изглеждаха като двойка . А всъщност са искали да ме заблудят . Целта им беше да се дразня и да се разболявам . Това успяха да направят те с мен . С течение на времето обаче ставах все по слаба : колкото и да се борех ; силите ми се изчерпваха . Сякаш света за мен беше спрял докато другите се радваха . Света беше спрял ; но точно сега не можех да се предам . Подготовката за снимките на бала беше започнала ! Имаше моменти когато бях щастлива ; и сърцето ми биеше лудо . Искаше ми се тези моменти да не бяха спирали . Имаше дни ; в които сърцето ми беше разбито на две . Дни които някои от тях а мен бяха напълно мрачни . По време на снимките за диска на бала ; имаше моменти когато трябваше да съм щастлива ; но и такива когато трябваше да задържам болката в себе си . Имаше време ; когато играех роля ; която не бях аз ! Сърцето ми плачеше ; а сълзите искаха да излязат на вън ! Никога не позволявах да си проличи пред камера ; колкото и да ме болеше някак си спестявах това . Пред хората слагах фалшивата и щастлива маска на лицето ми ! А щом ме питат всичко ли е наред ; лъжех с Да и Добре . За снимките в компютърната зала ; в двора и извън училищната сграда ; той предпочиташе нея . Понякога ме лъжеха ; че училищните часове са свършили ; но всъщност са искали да останат на саме . Разбира се ! А аз глупачката се хващах на шегите му ; защото го обичах прекалено много . Докато снимахме филма ; забравях за нея и гледах само към него ; и това което правех . Тези моменти ; бяха когато нея я нямаше . Това бяха щастливите и редки моменти . Тогава той обръщаше повече внимание на мен ! Беше хубаво и незабравимо . В същото време обаче се готвехме и за матура . Тя все още предстоеше ; а заради тази цялата драма и него – едва смогвах да уча . Междувременно търсехме място където да празнуваме края на годината . Не намерихме от първия път . Имахме предложение да празнуваме извън града ; но родителите на повечето деца отказаха . Само моите и неговите родители бяхме съгласни . За това намерихме място в центъра до театъра . РЕСТОРАНТ БЪЛГАРИЯ ! Това не беше всичко ; снимките все още не бяха свършили ; а матурите едва сега започваха . Наближаваше и празника на жената ; 8 март . Тогава отново имахме снимки ; половината ден беше щастлив за мен ; а другата не . Бях се подготвила ; знаех че нещо ще се случи . Не исках да мисля за това ; но случи : макар да се надявах на друго. Случи се това ; че в момента в който когато камерата трябваше да заснеме мъжете ; когато момчетата подаряват цветя на жената ; той предпочете нея . Чувствах се унижена и предадена . Беше от друга религия ; но въпреки това предпочете нея . Повечето от момичетата получиха поне по още едно цвете ; а аз само от класния . Дори и пред камерата ме унижи ; беше един кошмарен ден за мен . Два месеца по - късно след тази случка спрях да и говоря . През тези дни ; които минаваха ставаше по нещо ! Беше или хубаво ; или лошо . Нещата се нареждаха перфектно когато тя отсъстваше . Тогава през цялото време беше до мен . Забавно беше ; по онова време когато я нямаше . Но щом се появи ; старата песен започваше на нов глас . Той с нея ; а аз сама . Дните минаваха неусетно ; дори не разбрах кога последната седмица е дошла . Времето бързо летеше ; и всички бяхме заети . Тогава реших да не се караме повече взаимно ; нито с нея нито с него . Сдобрихме се ; но никога повече не бяхме същите . Нещата се промениха коренно между мен и нея . Макар и да бях и простила го направих заради него . Стигаше ми да го виждам ; но след това тя направи нещата така ; че и той да се запише с биология на матурите . Общуването ; ходенето на кафе и разходките им ; малко по малко го накара да се съгласи . Нямаше друг начин . Четири седмици продължително учиха заедно ; ходиха на извън редни матури ; разходки и всичко останало . В същото време приятеля и не знаеше нищо за тази история . Но случайно чух ; че я молел да не го напуска . Със сигурност е искала моето вместо нейното . Питах я веднъж дали е вярно ? А тя каза да ! Каза че уж не било заради този за който съм питала . Мислеше ; че можеше да ме лъже ; но знаех истината ; дори много преди нея ! Траех си за това дори до самия край . Но това не е всичко . Още не можех да позволя на чувствата ми да излязат на яве . Матурата не беше минала . Знаех ; че ако се отпусна сега и се предам ; нямаше дори да мина изпитите . Дори снимките все още продължаваха и не бяха свършили . Балът наближаваше ! Пробите за роклята едва сега започваха . По моя гледна точка ; всичко изглеждаше като подготовка за сватбата ми с него ; но всъщност беше бал . Нямаше сватба нито украсена църква ; имаше само зала пълна със балони и танци . Това беше МОЯТА ЛЮБОВ ДО КРАЯ . Любов която все още продължава и след Края . Най – сетне краят се виждаше . Дойде 24 май . После и изпитите . Първо по Български и литература ; а после и по География . Български и литература го взех с 4 ; а по география се явих на поправка и чак втория път го взех с 3.40 . Дори и повече . След този ден нататък за мен живота ми се преобърна . Подготовката за роклите приключи ; Всички рокли бяха готови . Бяха 3 . Червена ; Черна и Синя . Светло синя . Балът дойде ! Най – накрая снимките и училището приключиха . Но нещо в мен ме накара да се върна там от където всичко започна отначало . Там където срещнах моята първа и истинска любов ! Там откъдето беше началото ; там беше и края на тази любов . Беше финала на една книга която някога имаше начало за ЛЮБОВ ; а сега дойде и нейния Край ! Целия ден го изкарахме с последни снимки ; сълзи и приятели добри . Дойде и реда когато трябваше да избират кой да води колоната ; докато влизахме в залата . Тогава избраха мен с директора на училището . И както се сещате сами ; от тук нататък – игри ; танци и приключения за последно до зори . Дори по време на танците той танцуваше с нея . Това вече е окончателния край . Края на една ЛЮБОВ ДО КРАЯ .

 

                                                                                                    КРАЙ !




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: shokoladcheto95
Категория: Музика
Прочетен: 15932
Постинги: 57
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930